sobota, 26 stycznia 2013

Liebster Award

W wielką radością informuję, że zostałam nominowana przez Hell z bloga mojwampir-damon.blogspot.com do Liebster Award. Jest to nominacja otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest ona przyznawana blogom mniejszej ilości obserwujących, dając możliwość rozpowszechnienia. Po otrzymaniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby , która cię nominowała. Następnie nominujesz 11 (nie można jednak nominować osoby która nominowała ciebie) oraz zadajesz im 11 pytań.

Nominuję:
http://blood-angel-damonamelia.blogspot.com/
http://tvd-caroline-klaus.blogspot.com/
http://zycie-oczami-wampira.blogspot.com/
http://caroline-klaus-love-for-ever.blogspot.com/
http://bitwa-o-marzenia.blogspot.com/
http://klaroline-story.blogspot.com/
-niestety więcej w tej chwili nie czytam, gdyż brakuje mi czasu.

Moje odpowiedzi:
1. Tego bloga prowadzę od 1 stycznia.
2. Jeszcze 19, ale już niedługo nie będę nastolatką.
3. Chyba chciałam wrócić do czegoś co dawniej kochałam i sprawiało mi wiele radości.
4. Serial- "TVD" (oczywiście) Film- jest ich wiele, ale taki the best to chyba "Keith".
5. "Tatuaż z motylem"
6. Zdaje się, że pisanie.
7. Myślę, że to ciekawa postać. Jest kobieca, a zarazem niesamowicie silna. Wiele przeszła, ale nie użala się nad sobą. Ma mocny charakter i to mi się podoba.
8. Jestem Polką i mieszkam w okolicy Łodzi.
9. Jestem zakochana w Nowym Jorku, ale nie wiem czy chciałabym tam zostać na stałe. Marzę, żeby zwiedzić cały świat.
10. Nie przepadam za nią, ale podziwiam, że jest gotowa poświęcić życie dla przyjaciół. Natomiast bywa męcząca. Jest niezdecydowana i robi z siebie ofiarę losu.
11. Niezbyt dobrze pamiętam. Chyba moja koleżanka z klasy czytała książki i powiedziała mi o serialu. Oglądam go od samego powstania, może z niewielkim opóźnieniem.

Moje pytania:
1. Jak długo zajmujesz się pisaniem?
2. Wiążesz z pisaniem jakieś poważniejsze plany?
3. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać?
4. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?
5. Najlepszy film?
6. Jakie jest Twoje największe marzenie?
7. Gdybyś mogła wybrać jedną nadprzyrodzoną moc, co by to było?
8. Ulubiona postać fikcyjna?
9. Najciekawsza postać w Pamiętnikach?
10. Najlepsza historia miłosna (z książki/serialu/filmu)?
11. Największy lęk (obawa)?

____________________________________________

Nowy rozdział już wkrótce. Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

2 komentarze:

  1. bitwa-o-marzenia.blogspot.com <-- U mnie nn ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Och bardzo dziękuje, jestem szczęśliwa :) :* Ale ja niestety na razie nie mam czasu żeby napisać post z ,,Liebster Award" :) Tak więc odpowiem tylko na pytania :)
    1. Od stycznia piszę moje opowiadanie :)
    2. Ogółem z moim blogiem raczej nie, ale mam inny pomysł na napisanie książki. Książka fantastyczna o 3 dzieciakach. Ale zobaczymy... :)
    3. Nuda oraz chęć napisania czegoś, co zawsze ,,buszowało" w mojej głowie :D
    4. Igrzyska Śmierci - Trylogia. Piękna książka.
    5. Igrzyska Śmierci
    6. Wyjechać do Barcelony na treningi Piłki Nożnej :)
    7. Czytanie w myślach :)
    8. Peeta Mellark
    9. Caroline Forbes :)
    10. Peeta i Katniss oraz Caroline i Tyler
    11. Śmierć siostry.

    Dziękuje jeszcze raz za nominację :*

    OdpowiedzUsuń